vrijdag 1 februari 2008

Yahoo wordt Microsoft?

"Inmiddels is Wall Street gesloten en kunnen we concluderen dat het vijandige overnamebod van Microsoft op Yahoo! voor 44,6 miljard dollar (30 miljard euro), het sentiment positief heeft beinvloed. Zowel de Dow Jones (+0,70%) als NASDAQ (+0,98%) sloten gisteren eindelijk weer eens met positieve cijfers. Vooralsnog lijkt Google, met een koersdaling van bijna 9 procent, de grote verliezer....." lees verder op marketingfacts

"Met 31 dollar per aandeel biedt Microsoft een premie van niet minder dan 62 procent op de slotkoers van Yahoo van gisteren. Voor Yahoo Nederland komt een eventuele overname van 44,6 miljard dollar (30 miljard euro vandaag) als een geschenk uit de hemel......" lees verder op Emerce
Op Yahoo heb ik hier al een paar keer gemopperd!
Kennelijk was ik op tijd, want ik heb gisteren mijn mailaccount daar gewist en zelfs mijn Flickr pro bij het vullis gezet...!

Technorati Tags ,

Geen opmerkingen: