donderdag 13 maart 2008

Medion bij de Aldi

"Sommige mensen kijken me stomverbaasd aan als ik zeg dat mijn privé-pc al meer dan 5 jaar oud is en niet meer dan 256 Mb intern geheugen bevat. Dat schijnt niet helemaal te passen bij mijn intensieve computergebruik. De wenkbrauwen gaan vervolgens nog twee slagen hoger als ik laat doorschemeren dat ik een Medion heb. Juist ja. Dat merk van de Aldi, die normaal een bijzonder slechte klant aan mij heeft...." lees verder op ZB Digitaal
Bij ons hebben we een iets hoger pc-verbruik: ik heb gisteren de vierde Medion-computer bij de Aldi gehaald.
Prachtig ding! De eerste en de tweede draaien na jaren nog steeds. De derde kreeg na ruim drie jaar een kapot moederbord, kan een keer gebeuren..
Made in Germany en drie jaar service aan huis, wat wil een digitale mens nog meer!



Technorati Tags

Geen opmerkingen: