dinsdag 22 juni 2010

de groeten van Tania!

Hallo,

Na de herstelling van mijn laptop bleek jouw emailadres in mijn adresbboek te staan, misschien was dat nog een

mailtje i v m de reactie op deze advertentie van mij  :

Ruimdenkende slanke gehuwde vrouw, met klasse, is op zoek naar een discrete relatie. Samen een clubje doen of iets anders...discretie is voor mij wel heel belangrijk.

Indien dit emailadres onterecht op mijn harde schijf zat dan gelieve dit mailtje dan als onbestaand te beschouwen,ik zal je emailadres dan ook onmiddellijk wissen en wens mij hiervoor reeds te excuseren.  

Groetjes

Tania

 

Gekker moeten die spammailtjes toch niet worden!
Weet iemand misschien nog een leuk, discreet nijlpaard voor Tania? ;-)

Posted via email from pc-rubriek de Monitor

1 opmerking:

Frans van Beers zei

even googlen en hier staat meer over Tania:
http://www.eamel.net/entry_3221.php